Платник с. Гільча Здолбунівського р-ну (біля джерела Св. Миколая)

Тема в разделе 'Рыбалка в Ровенской области', создана пользователем Bulick, 2 май 2011.

1. Bulick

Bulick гость Временно заблокирован

Вчора побував на даній водоймі. Метою ловлі був карась, якого по словам друзів розвелося дуже багато і останнім часом дуже активно клює.

Коротко про водойму - став знаходиться відразу навпроти джерела Св. Миколая, що в 2-ох кілометрах від острозької траси. Зимою 2009-2010 рр. на ставку був страшний замор, рибу вивозили тоннами. Через сморід, що стояв у селі навіть був конфлікт між власниками і жителями села. Проте зараз ситуація на водоймі нормальна - запустили нову рибу - коропа, білого амура і карася. Ловляться в основному екземпляри 1-2 кг і рідше трофеї, що вижили після замору і маса карася розміром з долоню. Став досить великий за своєю площею, проте риболовля можлива на відстані 20-25 м від берега, оскільки далі суцільні кущі, які не були обрізані під час підняття рівня води і розширення меж ставу - 100% обрив На фото нижче видно, яким був став до наповнення, а червоною лініює обвів межі ставу на сьогодні:

Декілька фото водойми прикріплені.
    IMG_2238.JPG IMG_2240.JPG

А тепер детальніше про вчорашню риболовлю.:fisher:
    Риболовля коштує 50 грн. з людини, так як і минулого року. Жодних обмежень по снастях, виловленій рибі не вказується, лише сторож просить випускати маленьких карпиків, запущених цьогоріч, що ми успішно й робили (попалося штук 20 як дзеркальних, так і звичайних). Карася просять забирати ВСЬОГО, що попадається, оскільки його розвелося дуже багато.
    Рибалили ми з 6:00 до 15:00 год. на півтори поплавчанки кожен :gi-gi:тобто мали по дві, але коли клювало - встигай з однією справлятися))) Клювали з 6:00 до 10:00 год. і з 12:30 до 15:00 год. - коли дув північно-східний вітер, в перерві вітер помінявся і не було жодної покльовки А коли вітер дув "правильний", то клювало і в сонце, і в дощ, і в град, оскільки це все постійно чергувалося.
    Наживка - опариш і черв'як. Кльов був на будь-якій відстані від берега, тому щоб "не напрягатися", ловили вудками по 4 м і 5 м.))):fisher:

Зранку був досадний схід в друга на дальній закид на кукурузу - пізня підсічка і карп в кущі і обрив:-( Взагалі були й ті. хто приїхав суто на карпа - ловили на горох і в улові було від одного до п'яти коропців вагою біля 1 кг. :ura:

Фото мого улову (у пакеті) і улову мого друга (в садку) після ранішнього кльову до обіднього затишшя прикріплені.
    IMG_2244.JPG IMG_2246.JPG IMG_2250.JPG

В результаті вчорашньої риболовлі я зловив 7,1 кг, друг 4,4 кг і тато 2,3 кг карасиків
    Давно я не отримував такого задоволення!!!:solnce2:

• Нравится Нравится x 26

2. Діма 2011

Діма 2011 гость Временно заблокирован

Я хочу поїхати у неділю на цей став, але чи лишилися там спеціально підготовлені місця для риболовлі ("грибочки", мангали)???

3. Bulick

Bulick гость Временно заблокирован

Не знаю, де саме ці місця були - в основному всі ловлять в районі дамби і трохи далі за нею, там обривистий берег метра півтора. В далині виднілися багато альтанок, але я не бачив, щоб там хтось ловив. Вони були в кінці става, якщо дивитися від дамби.

Результативної риболовлі!!!:poplavok:

4. Діма 2011

Діма 2011 гость Временно заблокирован

дякую, саме альтанки я і мав на увазі у своэму питанні ! я літом 2009 року рибачив у Гільчі на цьому ставу, саме із цих альтанок, рибалка залишила про себе як негативні так і позитивні емоції. Позитив - кльов був чудовий, клював короп, білий амур, мілкий карась, риби можна було наловити в досталь , що я із успіхом і зробив у першу ж рибалку на цьому ставу, заплатив 50грн за риболовлю і впіймав десь приблизно 7 білих амурів , та 1 коропчика, усе на зелений маринований горох. Далі НЕГАТИВ - як потім я дізнався від сторожа місцевого ставу, мій улов склав 4,5 кг, і за кожний кілограм виловленої риби я повинен був сплатити ще по 15грн, при чому про це мені було вперше повідомлено після того як мій улов було зважено, мовляв з Вас ще 45грн, не важко напевно уявити якою була моя реакція - обурення і поверненн улову назад до ставу. Як пізніше я чув від знайомих то рибалка вже на цьому ставу стала коштувати 100 грн і без ніяких доплат за кожен кг, без ніяких обмежень. Всі ці події відбувались літом 2009 року, а як тепер писав Bulick, мор риби відбувся узимку 2009-2010 року.

5. stal1n

Адрес:
    Рівне
    Возраст:
    Цілі вихідні ми аналізували рибальські форуми в пошуках інформації: де ловити карася?
    Толком нічого не знайшли, але ввечері в суботу все-таки добрі люди написали, що непогано ловили рибу в селі Гільча, поблизу джерела святого Миколая. Приймаємо рішення рибалити саме там.

Прибули на місце ще затемна, оскільки місце для нас нове(ми тут вперше), то не знали куди сідати. Добре, що світ не без добрих людей, і так склалось, що в той же день в тому ж місці на рибалку приїхав мій викладач з універу, він то і порадив: "Сідати треба там де є місце, клювати буде всюди"
    Ми сіли з лівої сторони ставка, якщо дивитись від заїзду.

Як виявилось, там було мілко: не глибше 60 см. Причому в деяких місцях там були у воді якісь мертві кущі. А метрів в 30-35 від берега була суцільна стіна з коряг і підводного чагарника.
    Я дуже швиденько розклав поплавчанку, наживка опариш. Закинув, і за 30 секунд зловив свого першого карасика! Розмір звичайно був невеличким, на око грам 50-60, але дуже порадував факт миттєвого клювання навіть без прикормки.

Цілий день ці карасики клювали без перестанку, фактично на любу наживку. В фавориті звичайно був опариш, бо з ним менше мороки. Я день о годині 10 ранку задля того, щоб зловити щось більше спробував робити бутерброд на гачку: опариш плюс перловка. Ще й взяв поприскав це діло ароматизатором Sensas Bombix Fraise. І на третьому карасику в мене попадається красунчик грам на 250-300! Звичайно, що до кінця рибалки я рибалив вудкою виключно на таку насадаку, хоча таких великих карасів мені більше не попадалось. Не допомагала ні вишукана прикормка, ні зміна дистанції лову.

Ловля карпа. Я закинув один спінінг з горохом і два фідера з кукурузкою. Спочатку ще й пробував ловити спутніком, але попадались все ті ж маленькі карасики, тому переобладнав і той спінінг на ловлю карповою остасткою. Всі ці снасті не принесли ні одної риби. Я бачив якісь покльовки на кукурудзу, але мабуть то була дрібнота, яка ніяк не могла з'їсти насадку. Наші сусіди теж розклали цілий арсенал карпових вудок, але все без толку. З шести чоловік на березі лише один якимось чудом спіймав дзеркального коропа на горох(волосяна оснастка)

Місцеві рибалки повідали нам наступну інформацію: ставок буде гарно зариблений карпом, білим амуром. Але взимку 2009/2010 риба заморилась під льодом, її тонами вивозили зі ставка. Сморід стояв страшенний. На даний момент в ставку дуже багато мілкого голодного карася, але існує якась ймовірність впіймати ту рибу, яка пережила той страшний замор.

Ярослав поїхав додому десь о другій дня, а я лишився до вечора з своїми викладачами з універу.
    Вкінці зважив свій улов - набомбив десь 7-7.5 кілограм, а мій викладач 12 кілограм! Ото він вже зрадів, що стільки риби його чекає вдома до чищення
    Ми ж відвели душу по ловлі карася повністю! Руки-ноги боліли сильно, я так заманався виймати садок з води, щоб вкинути туди чергового карасика, що просто складав їх на берег, а в садок відправляв вже партіями по 5-10 штук. Дуже мені не вистачає великого садка з широким горлом.

Зловлено: 126 карасів, 1 маленький дзеркальний карпик
    Наживка: опариш, перловка, хробак, кукурудза, горох
    Прикормка: фішка золота + фішка карась + макуха

Резюмую все вищевикладене: по ловлі мілкого карасика на вудку водойма саме то. Але чи коштує таке задоволення 50 гривень кожен вирішить мабуть для себе сам.

Джерело інформації

• Нравится Нравится x 6
  6. tuner

tuner гость Временно заблокирован

Мій сусід вчора був в Гільчі, наловив 15 кг, правда не знаю чого і яка величина риби, бо ще його не бачив.

7. tuner

tuner гость Временно заблокирован

Сусід ловив на черв*яка, брав карась більше лодошкі....малька не було. Білет 50 грн і без всіляких доплат за вилов

8. Bulick

Bulick гость Временно заблокирован

Знову випала нагода "відірватися" по карасику на ставу в Гільчі поблизу джерела Св. Миколая в неділю:)
    На ставок приїхали (я, мій дядько і тато) в 5:10 і були трішки шоковані, оскільки яблуку вже не було де впасти - машина на машині Проте моє місце)) не було ще зайняте, оскільки дещо є некомфортне з погляду сухої ловлі, тому ми з дядьком успішно там і розклалися, а тато пішов шукати далі по берегу))). Білет 50 грн. без будь-яких обмежень по вилову, тільки випускати маленького карпика. що саме собою є зрозумілим. Кльов не змусив себе довго чекати і стало зрозуміло, що сьогодні знову рулить одна поплавчанка. :poplavok: Згодом закинули ще одну на дальню відстань в надії на карпа.
    Піднялося сонечко і ловити було ой як гаряче: :i070522:
    До речі, 22 травня в Гільчі престольний празник Святого Миколи, - людей було більше, ніж навіть на Водохреще. :) Цілий день до джерела приїжджали люди, купалися, стояв гамір, пускали в день салюти :gi-gi: і щось стріляли протягом цілого дня. Ось така ситуація спостерігалася в неділю біля джерела:
    На рахунок риболовлі - клювало практично на все. Зранку успішно ловили на опариша та черв'яка, проте на черв'яка кожна третя рибка - невеличкий карпик, якого випускали. Ближче до обіду кльов став не такий активний на опариша, і ми спробували манку - і знову понесло:gimmefive2:Закинув - витягнув, як з кулемета До кінця вже ловили тільки на манку) Сусіди біля нас ловили на пшеницю - клювало рідше, але стабільно проскакували карасики побільше, при мені витягнули з десяток по грам 200-300. В мене такого жодного за весь день не було;) . Ось таке ловилося:
    IMG_2298.jpg IMG_2302.jpg
    В результаті вчорашньої риболовлі я зловив 9,6 кг, дядько 6,3 кг і тато 6,6 кг карасиків. В тата ще був схід гарного карпа на поплавчанку на черв'яка, проте глуха снасть і поводок 0,1 не витримали(((( На фото мій улов і улов дядька у 20-и кілограмовому відрі з-під клею для укладання пінопласту:
    IMG_2303.jpg IMG_2306.jpg
    Всім вдалої рибалки:gimmefive2:

P.S. Після вчорашнього чищення цих "шпіонів" найближчим часом тільки спінінг:predator:

• Нравится Нравится x 13
  9. Діма 2011

Діма 2011 гость Временно заблокирован

а ти не чисть цю мєлочь, а зроби так як я робив- повністю всю рибу нечищеною склади у каструлю, засип соллю, придави чимось важким на два-три дня, після цього вимочи дві-три години і на шнурок щоб сохла, а щоб мухи не сідали до обвяжи садком, який у тебе напевне має бути від риболовлі. Я сам наловив у Гільчі два тижні тому багато мілкого карася, і таке з ним зробив, у чора вже зїв останню тараньку з тієї партії, таранька ШИКАРНА!!! Тому і тобі раджу.

• Нравится Нравится x 6
  10. mikos

mikos гость Временно заблокирован

вчора з кумом вирішили закінчити робочий день раніше і зїздити на карася. Тож на водоймі ми були десь о 4 годині дня, рибачили на поплавчанки, найрезультативніша рибалка получалась з 1 вудкою так як на 2 невстигав і пропускав майже всі покльовки, ловили на червяка опариша мастирку та манку клювало на все, до 8 вечора мені вдалось наловити трошки більше 5 кг карасів, Рибалкою лишились задоволені плануємо найближчим часом знову туди махнути.