р. Луга

Тема в разделе 'Рыбалка в Волынской области', создана пользователем AleXXX, 25 июл 2008.

1. Sem

Sem гость Временно заблокирован

Вискочив я сьогодні, на річку помікроджигувати, з 18 до 19-30 впіймав кілька спортивних полосатих,:wo_kakaya: риба ну просто дууууже прошена стала, виручав Нідл від Бейт Бріза. Сусід теж впіймав матроса, і здається теж підсів на МДЖ :) Фото не робив, бо не було що фотографувати, і рибилка велась в ускореному темпі, часу не було зовсім, о сьомій вже майже не видно :(
    До речі в суботу ввечері, сусід бачив в р-н Устилуга підвоха, який вполював швайку в 300 грам, і одну кілушку, мало нам бракош, то ще і підвохи появились:злой:

• Нравится Нравится x 10

2. FiziK

FiziK гость Временно заблокирован

Уххххх, сьогодні вдалось вирватись на річку поспінінгувати перший раз в цьому році. І скажу, що конкретно зацепив мене спінінг.
    Місце вилазки – пятиденський міст. Дуже хотів попасти спершу туди, так як Semenuik розказував, що там є окунь. Поставив леску 0.18, бейт бріз , сфотографувавши його на пам’ять, так і знав що прийдеться з ним сьогодні попрощатись. Присів під мостом , перший закид , покльовка, і окунець через пару секунд на березі. Я в шоці, мій брат теж. Через пару проводок знову покльовка, потім знову. Після 4-го окуня червяк не витримав бомбардування і слідуючий окунь стягнув його з гачка. Ставлю другий (останній). Відразу покльовка, і знову полосатий на березі. Потім індокачки вирішили що вистачить мені , і шубовсьнули в воду з всієї дурі прямо в мене перед носом. Йду далі… Став справа за метрів 100 від моста на ямі і знову покльовка. Тягнучи з глибини на ультралайтовий (якщо можна назвати мій Bratfishing) спінінг ладошечні окунці здавались півкілограмовими. Витягнув ще 3 штуки і пішов доганяти брата, який кидав силікон на щуку. Коротше адреналіну море, але ще все попереду. На слідуючій ямі покльовка, фрікціон розривається, і хтось з великою швидкістю тягне мого хорбака на дно. Я , по своїй необізнаності і браку досвіду став швидко затягувати фрикціон. Секунд 15-20 боротьби і залишився я з обірваним кінцем лески. Руки і ноги ще довго трусились. Хто б це міг бути ?? Можливо щука ?? Незнаю, але та зараза останній мій бейт бріз вкрала. Ставлю силікон на щуку і доганяю брата. Через пів години взяла щучка на білий з чорною спинкою MANS. Можливо Tarantul_wm ще доповнить, але йому щось сьогодні не так щастило як мені. Пару виходів щуки і все.
    По дорозі до зупинки, заскочили на пів години на заплаву лісного. Вимучив на рожевий віброхвіст ще одного окунця.
    Ось така рибалка сьогодні була. Відкрив для себе спінінг по новому, емоцій куча.
    п.с. дякую Semenuik за бейт брізи. Завдяки ним я зловив десяток перших окунів на спінінг. З мене пиво !!!

• Нравится Нравится x 19
  3. Sem

Sem гость Временно заблокирован

Сьогодні мала бути спільна вилазка на Лугу. (Я, Вовка Pylypiuk, Сергей Fizik) але Сергію не виходило після обіду, а мені до обіду, тому на рибалці були втрьох, я, Володя, і його друг. Їхали в Усилуг, ну і по дорозі зупинились звичайно ж в П"ятиднях, на диво окунь себе не проявляв, вдалось видурити лише одного. Приїхавши в Устилуг я взяв два спінінга, одного для МДЖ, і одного для крупних воблерів, ловив більше на МДЖ, окунь був дуже прошений, і виручав Нідл від Бейт Бріза, на якого Володя впіймав свого першого окуня на спіннінг, а потім ще кілька зачотних, і не дуже, також мав він ще схід невеличної щучки. Я теж видурив кілька окунів, і невеличку швайку, яку втопив, і мав зріз (флюр 0.14) Нідла зачьотною щукою (зійшла під берегом). Потім до нас приєднався мій сусід, який на Салмо тіні взяв невеличкого голавлика (приблизно 400 грамм)
    Ще одні вихідні пройшли, віддихнути фізично знову не вдалось, але морально я готовий до трудових буднів.
    Дякую Володі за компанію!

255,4 КБ
    • Нравится Нравится x 26
  4. FiziK

FiziK гость Временно заблокирован

В неділю з 8 до 13 були на Лузі. Нажаль, як писав Semenuik спільна вилазка не получилась.Я люблю зранку ловити , та й після обіда гості дома були.
    Так як їхали на машині, спершу вирішили заїхати на тростянку і…. втратили 2 години рибалки. Там луга дуже заросла, навіть не було де закинути. Вирішили вернутись на Пятидні. Моє улюблене місце , під мостом, було зайняте щукарем який на живця кидав. Пішли на ями. На першій ямі взяв 2 окуні, ще один зійшов і було покольовок 5. Потім як обрізало. Ловив на червяки бейт брізи. Через метрів 200 біля високовольтної лінії відразу бере щука на вигляд десь до кілограма. Потягав її трохи і біля самого берега зійшла. Я дивуюсь, як вона червяка не відкусила. Потім покльовок не було. По дорозі до дому заїхали на озеро Лісне, там жодної покльовки. Напевно поганий кльов через зміну погоди. Треба ще трохи почекати. А в загалі рибалкою задоволений. Потримав нормальну щуку на лесці 0.14. Адреналіну куча.

Останнє фото : червяки, які з інету замовляв. Це , звичайно, не всі мені. Заказував для цілої банди рибаків :)

124,6 КБ
      228
      208,6 КБ
      284
    • Нравится Нравится x 18
  5. Kubik

Kubik гость Временно заблокирован

батя сёдня был на речке вот что словил на дёшево и сердито
    но говорит поздно начал окуня ловить то и такой результат

Видео удалил. Не занимайтесь больше подобной хе…нёй!

• Нравится Нравится x 12
  6. Sem

Sem гость Временно заблокирован

Сьогодні я і Володя Pylypiuk вирішили провести тестування нових снастей, я спінінга, а Вовка катушки зі шнуром. Для тестування вибрали річку Лугу, а саме старицю в с.Тростянка, старицю розміром 30 на 150 м човпуть кожен день, хто чим може, хто сітями, хто ятерями, а ми човпли мікроджигом :) Кльов був дуууууже прошений, працював лише перевірений Нідл, маньячки і воблера мовчали! На стариці я все ж таки видурив кілька спортивних полосатих, потім прийняли рішеня переїхати на "апендицит", і по дорозі заскочили в Пятидні, де я ще видурив окун4ика, і мав схід. Приїхавши на "апендицит" я зробив уже традиційний заброс через забор на Лісне, де зразу ж впіймав "бонусного" полосатого:gi-gi: фото 4. На самому ж "апендициті" було безліч клювань (майже на кожній проводці) але дивним чином ні я ні Володя не протянули не одного дальше трьох метрів, зазвичай окунь сходив на перших півметрах :( не можу зрозуміти чому!
    Також вдалось протестувати нову Японську гуму Mayson Shaggy Shad 2" яка себе досить не погано показала (краще як Кейтех) смердить просто ужасно :) Дякую Володя за силікон, і за компанію!
    Поганий кльов всеодно не зіпсував нам настрою :)

413,2 КБ

Адрес:
    володимир-волинський
    Возраст:
    Вчора з ранку пробував зловити окунця-за 40 хвилин -0,тількі одне клювання на самій мілині.Видно дрібна щучка вилитіла-стягнула Бейт Бріза,налякала малька і втікла.Сьогодні вирішив покидати кастінговими снастями,крутився пару годин в районі пляжу- заробив клювання дрібної щучкі.Ще дуже багато зіллля чіпляється за приманку,ліва рука аж позеленіла,замучився чистити.Странно ,но не було рибачків,був ще один на живця,хоча зіллля на березі каже що навідуються спінінгісти.

• Нравится Нравится x 11
  8. Kubik

Kubik гость Временно заблокирован

а я думал все в такую погодо по-домам сидят)

Добавлено через 17 часов 26 минут
    пошёл я тоже покидать после обеда на речку,не выдержал...
    со старой плотины и до моста в парке словянский...нифига не поймал,зато достали с пацаном "трофейный" виброхвост фирмы релакс с металическим поводком самодельным и на 8 граммовой головке.он был зацеплен за корягу возле берега между разбомбленым мостом и новым,на заречье.Мне кажется что это Мыколы luga был выброхвост=)а потом я его оборвал.как пришёл,так и ушёл)
    вот и весь улов)

Адрес:
    Владимир-Волынский
    Возраст:
    ...Ну ось нарешті і я вчора вибрався на річку. Не був уже давненько, останнім часом роботи багато. Задумав пройтись від старої греблі і до Зарічанського мосту та пляжу. Вийшов тільки-но стало розвиднятися. Першим неприємним сюрпризом став нічний приморозок. Пропускні кольця, ролік жилковкладача моментально вкривалися льодом. Через кожні пару закидів доводилося це неподобство зчищати. Як я це "люблю"!
    ...Другим неприємним сюрпризом стало те, що у воді усе ще чимало зілля. Але я мав коливалки-незачепляйки, поверхневі воблери, тому ця трава не дуже дошкуляла. Та й на силікон можна ловити, із легкими головками.
    ...Третій сюрприз чекав мене в р-ні стадіону ЗОШ№1. Там я намертво засадив у великий корч Джакала Черрі. На щастя, мав із собою кішку на міцному капроновому шнурі. Дрин там здоровий, тому аж зіпрів поки його смикав. Саме він на фото. Воблер вдалося врятувати.
    ...Жодного клювання я не заробив, був лише один вихід невеликої щучки під берегом. Також не зустрів жодного рибака, тому не знаю яка взагалі була в цей день ситуація з кльовом. Так дійшов я майже до старого мосту, йдучи по правому берегу. Там попід хатами, є маленька кладочка у воді. І тут трапилася остання халепа, яка перекреслила усю рибалку. Місце це хороше, не раз вдавалося з тої кладочки брати щупаків. І хоч кладка вже підгнивша, вирішив-таки спробувати. Але тільки-но я спустився до води і ступив крок - виявилося що тверде на вигляд дно насправді топка трясовина. В яку я моментально провалився спочатку по коліна, а потім по пояс, та ще й впав. Все що встиг зробити - відкинув спінінг на сухий берег, дуже боявся вгробити котушку. Із цієї смердючої багнюки я ледь вибрався, думав навіть залишуся без чобіт - ноги засмоктало капітально. Вигляд в мене був ще той! Сталося б це в теплу пору - не біда, відмився б в річці. Але зараз не травень місяць, і мусив я шурувати додому, і то в темпі. Тут вже було не до фотографування))) Йшов назад під річкою, намагаючись не лякати людей. Отака вийшла риболовля. Шкода втраченого дня, але часом і таке трапляється. Це загартовує характер))) Не страшно. Колись візьму в Луги реванш))

• Нравится Нравится x 14
  10. Sem

Sem гость Временно заблокирован

Писав, писав звіт, і вже дописав до кінця (блін то був найдовший звіт про рибалку на Лузі :() і випадково нажав на якусь клавішу, і все стерлось :( Хай тепер хтось інший пише, а я викладаю деякі фото!
    Всім учасникам зустрічі дякую за компанію!
    На фото: Я, Вовка (Pylypiuk), Вітя (Variag), Коля (luga), Ваня (окунь)