Секректні водойми Волинської області.

Тема в разделе 'Рыбалка в Волынской области', создана пользователем Sem, 28 янв 2012.

1. luga

luga Рыболов

426
    3.149
    володимир-волинський
    Возраст:
    Закінчується відпустка,наганяю.Був з7десь до13,зловив 24 окунчіка,ну зовсім малиї клювали,три штучкі грам по80 забрав на юшку решту спорцменів топив відразу,ловив на Манс М35 ультрофіолет,тількі першого на Рейнса-хвоста відкусили на наступній проводці.Ну ще горішків лісових назбирав,ну і фоткі.

629,6 КБ

2. Kubik

Kubik гость Временно заблокирован

Sem,
    старик,то ж она вроде у тебя)
    з.ы.:вот такой тока есть

• Нравится Нравится x 7
  3. Sem

Sem гость Временно заблокирован

В звязку з тим, що завтра День Незаложності ( з чим всіх і вітаю ), і сьогодні скорочений робочий день, ми вирішили відвідати одну цікаву водойму неподалік Володимира (15 км.), озеро Безодня неподалік с. Тростянка, озеро цікаве тим, що глибина зразу біля берега 2-3м, а на відстані кидка 2г. біля 8ми метрів, багато хто казав, що там рибу чим тільки не човпуть, але нам дякувати Богу ніяких заборонених знарядь лову на очі не попадалось. Спочатку я поставив Нано міноу, дрібний окунець клював часто, і я вирішив поставити Вібро Ворм, але ситуація не змінилась :(
    SAM_4232.JPG SAM_4236.JPG
    Нікому нормальний окунь так і не клюнув, але Микола на Кайтеч 2" вицепив невеличку щучку.
    Потім і Ваня зловив, на той же Кайтеч ттттттрохи меншу :)
    Думаю риба там є хороша, бо всплески були солідні, але в плані окуня, мені особисто не цікава!
    П.С. Майже вся риба повернулась в рідну стихію!
    П.П.С. підхід до водойми просто жахливий, по всьому периметру трясовина, земля провалюється під ногами, якщо зупинитись на одному місці, то може засмоктати :фигасе:
    П.П.П.С. По дорозі назад зупинились на Лузі, річка заросла повністю, з берега робити нема що!

• Нравится Нравится x 12
  4. luga

luga Рыболов

426
    3.149
    володимир-волинський
    Возраст:
    Цікавий трофей мені попався,а думав що це зовсім маленькій окунець коли "виважував":gi-gi:

701,1 КБ
      368
    • Нравится Нравится x 13
  5. FiziK

FiziK гость Временно заблокирован

Поїхали з 24-го на 25-те в Твориничі.
    Мета поїздки – знову вполювати карпа. Дуже складний і непередбачуваний ставок. Знаючи наперед, що там буде багато людей у зв’язку з Днем Незалежності, я домовився з хлопцями з «БОМБИ», які рибачили там за день до нас, і ми мали змінити їх. І ось приїжджаємо – народу зовсім небагато, хлопці показують нам 4 Карпа , які зловлені більш як за 200 метрів від берега. Я і раніше знав що менш як за 100 метрів від берега там немає що робити, але щоб за 200 …. І причому в очереті. Тобто рибалка у них така трудова: гребеш на лодці завозиш снасті, потім чи покльовка чи просто перезакид – знову на весла і вперед. Очерет не давав навіть вивести ні карпа ні голу оснастку. Подивились ми на все це, почухали голови і поїхали шукати кращі місця. Розклались ми на старому місті на якому в мене був повний нуль (як потім вияснилось через недалеку відстань ловлі). Лодкою позавозили оснастки на відстань 150 метрів дальні , і 120 метрів ближні. Дещо детальніше про точки лову : 150 метрів – мілина 1 метр, тверде дно і початок зрізаного очерета який підступно ховається під водою. 120 метрів – вхід в рів (1.50 м. глибини, частково тверде дно) Через метр починається спад в рів глибиною 2-2.2 м.
    Вроді все вибрали правильно. Оснастки позавозили лодкою, так як поки що не_вистачає практики шпурляти на таку відстань (я про ближню точку. В дальню певно ніхто зі спортсменів не докине). Скажу наперед що ДУЖЕ несподобалось працювати з лодкою саме для завозу снастей, але по іншому там ну ніяк. В 7 вечора в мене спрацьовує сигналізатор. І то такий конкретний паравоз. Був трохи далеко від спінінгів, поки добігав пройшло секунд 10-15 , а фрикціон і надалі тріщав як скажений . Підсік, карп і не думав зупинятись – забрав ще метрів 10 лески. Потім начався шум, гам і багато «розумних» порад як правильно виводити карпа. Позбігалися сусіди які ловили зліва від мене. По їхній мові можна було зрозуміти що вони ловлять коропа ще з пельонок і все про це знають. Результат можна було очікувати – я під пресингом, і кажучи чесно ще ніколи не тримавши на гачку таку рибину, дав їй підійти сильно близько до берега, але в 10 метрах від того місця де стояв напарник з підсаком. Ще було пару спроб підтягнути його до себе, але в риба вкотре рвонулась і зійшла з гачка. Після сходу ще не вмовкали сусіди з їхніми порадами. Сказати що я був дуже засмучений то взагалі нічого не сказати. В мене руки і ноги ще довго трусились, а в голові прокручувався не один раз весь цей спектакль і я все думав що я зробив не так, в чому помилка. Все вказувало на малий гачок, 6-го номеру, який напевно, не достатньо глибоко зачепив карпа, але нічого не міняючи я сідаю в лодку і завожу оснастку знову на те саме місце, прикормивши, як і в попередньому випадку 3-ма шарами макухи і жменькою пелетса. Ловили ми всі дружньо на кукурудзу. (я, наприклад комбінував – 3 зернятка кукурудзи, 2 зернятка і пінопласт або просто 2 зернятка). Повечеряли, пожарили шашличок, зварили ухи (я намікроджижив окунів) і полягали спати. Вночі з годину не давав спати півтолакілограмовий карпик який вчепився сусідам на макушатнік. Вони, після хорошого святкування Дня Незалежності навіть не чули його. Прийшлось будити і допомагати мовчки підсвічувати і спостерігати за діями професіоналів :) Почало світати і я , розчарований нічною тишиною наших сингалок, почалапав ловити карасика на фідер. Перезакидати карпові оснастки нехотілось через ту саму лодку: це ж знову пливи завозь, шуми, ну його. Закинув фідера і сидів любувався природою. І тут спрацьовує мій сигналізатор на іншій вудці – знову секунд 15 поки добіжав. Він на мить спинився , і о чудо, знову заспівав. Підсік, дав змотати рибині метрів 5 лески і потихеньку БЕЗ СУСІДІВ і паніки почав виважувати. Другий раз , врахувавши свої помилки, я йому майже недав зійти десь вбік. Кричу товаришу і він вже напоготові з підсаком у воді. Та й зі 120 метрів тягнути це не дуже швидко і просто. Хвилин 15 певно тягався я з ним. В голові тільки одне – аби не зійшов як минулий раз, адже гачки я не міняв. Трохи грався фрикціоном біля берега, так як він ніяк не давався підвестись до підсака. Напевно з 4-ї спроби карп опиняється в підсаку і я все ще не можу повірити що він там. Зачепився надійно за бік губи, але все таки малий гачок для нього, я так думаю. З радості пішов будити нашого 3-го колегу, який дуже жалів що все проспав. Навіть не міг оприділити скільки важить, тому що ще таких не ловив. Я дав йому 3 кг, мої напарники 2.5. Сусіди казали ще менше :) Вдома переважив – 3.1 кг.. Моя перша трьошка !!! Урааа! Сигналізатори моїх напарників мовчали вже 12 годин. Далі через пів години знову в мене спрацьовує сигналізатор, сусіди вже гукають. Поки добіжав стихло і більше, нажаль не пищало. Знову в голові – напевно замалий гачок і риба підсіклась слабенько і через пару метрів зійшла. (90 грамовий груз , я думаю, надійно б самозасік рибу). А в моїх напарників надалі тишина. В чому проблема , поки що незнаємо. Одна з причин – ймовірно пружини, на які ловив друг, відлякували карпа. В мене стояли спортивні оснастки – 1 гачок, і груз. Потім було перезакидання оснасток, знову бовтання в воді і т.д. Коротше до обіду тишина під час якої колегу трохи вчив ловити мікроджигом. Дав йому свій спінінг, і він, ловлячи хижака перший раз в життів зловив більше 30-ти окунів (попадались і такі за 100 гр) а на дамбі місцеві дітлахи успішно ловили щуку на резину. Я бачив як три приблизно кілушних витягнули. В обід поїхали додому. Ось така цікава видалась рибалка.

• Нравится Нравится x 8
  6. FiziK

фото
    Перше фото: Род-Под мого друга
    друге фото : мій Род-Под :)

• Нравится Нравится x 10
  7. FiziK

FiziK гость Временно заблокирован

Ну а як же. Пару карасиків спіймав, та оволодів мікроджигом. )))
    Щось просто хлопакам неклював карп . Незнаю навіть чому

• Нравится Нравится x 3
  8. ABORYGEN

ABORYGEN Рыболов

506
    г Нововолынск
    Возраст:
    Сходив на місцевий кар єр у Нововолинську,за годину десяток окунців і два щупачка. Одного забрав :bm: Все лапав на мормишку з кавалком шакаловського флікшейка (на фото) :bm:

• Нравится Нравится x 16
  9. Sem

Sem гость Временно заблокирован

ABORYGEN, Ну як Андрюха УЛ затягує помаленьку ;)

10. ABORYGEN

ABORYGEN Рыболов

506
    г Нововолынск
    Возраст:
    Я сі тащу, я сі просто волочу.....