оз. Басівкут, м.Рівне

Тема в разделе 'Рыбалка в Ровенской области', создана пользователем Рівень, 12 сен 2007.

1. 77dima

Возраст:
    виходив на лід на кілька годин після роботи.
    ловив між пляжем і вишкою (під якою завжди аншлаг).
    лід дуже товстий.
    плотва постійно сходила після зацепів крючка за нижню кромку лунки. в результаті "тригачковий банан" став одногачковим.
    за дві години взяв десяток плотки. Зловив і відпустив судачка.
    якщо знайти стоянку риби - кльов непоганий

269,8 КБ
      531
    • Нравится Нравится x 15
    • Информативно Информативно x 1

2. a-platon

a-platon гость Временно заблокирован

Вискочив сьогодні після роботи в Н.Д. Побачивши відкриту воду вирішив зробити
    кілька забросв :).
    на третій проводці чітка покльовка і ось перший в цьому сезоні :)
    так як дружина замерзла поїхали додому

157,6 КБ
      521
    • Нравится Нравится x 13
  3. a-platon

a-platon гость Временно заблокирован

Останні кілька днів мучився у виборі нового спінінга.
    вибір випав на ST CROIX AVS76MLXF2.
    Дізнавшись, що один із моїх знайомих щойно придбав
    такого спіна запропонував йому провести тест драйв в Новому Дворі.
    І ось, після роботи забираю товариша разом із сином і вирушаємо на басік.
    Прибувши на місце збираю спін і вперед :) .
    Так як спінінг вибирався для джигу 5-10гр з нього і починаю. Зробивши
    кілька проводок з різними грузами і впевнившись, що він саме те, вирішую,
    а як він вдпрацює воблера......
    Ставлю орбіт 80 :фигасе: я в шоці, відпрацьовує на ура і це ще не все відчуваю
    чітку покльову але на жаль зхід :( . Через кілька забросів чітка покльовка,
    роблю підсічку:somyara: , і не поспішаючи почиаю витягувати. Спін працює на ура :ura:
    Одже вибір зроблено :1_0072: .За одно і порибачив.
    Всім НХНЧ

193,2 КБ
      547
    • Нравится Нравится x 21
  4. Горыныч

Горыныч гость Временно заблокирован

В субботу до субботника на Басовом Куте распечатал сезон по спиннингу :)
    Потом прибирали возле озера.

• Нравится Нравится x 19
  5. a-platon

А за это просто РЕСПЕКТ :hi:

6. a-platon

Приїхавши з роботи пропоную дружині поїхати на Н.Д. Отримавши позитивну відповідь :) 10хв+термос чаю,і ми вже в машині.
    Приїхавши бачу, що весь мій берег вільний, що дуже здивувало. Зазвичай тут хтось да є.
    На протилежному березі працювало два спінінгіста.
    Швидко зібравши спін роблю кілька проводок.
    Починаю з натуральних кольорів та плавно перейшов на кислоту, результат повний 0 :(
    Починаю гратись розмірами і ось на черговій проводці зацеп - підсічка і щука практично без ознак опору
    підходить до берега.Зацепилась одним гачком за самий край губи. Трошки роздивившись зрозумів, чому практично
    відсутній кльов- вся рибина всипана п"явками. Провівши фотосесію та підписавши акт звільнення щука була амністована
    в рідну стихію :).
    Зубата була зловлена на рижик70 натурального кольору.
    Попивши гарячого чаю, ще трохи половивши зібрались та й поїхали додому.

234,7 КБ
    • Нравится Нравится x 18
  7. a-platon

a-platon гость Временно заблокирован

Проснувшись з ранку та трохи повагавшвись вирішив поіхати на Басік.
    Приїхавши здивувався :) очікував більшого пресінгу зі сторони риболовів.
    Було достатньо місця для рибалки.
    Перші заброси не дали результатів. А ось зміна приманок дала свій результат.
    Риба ще доволі в"яла клювання було на тривалій паузі.Але рахунок відкрито :happy:
    Задивившися на пролітаючих лебедів прогавив ще одну покльовку :(
    Зустрівши знайомого стало на багато веселіше, настрій піднявся і рибка відреагувала відповідно :ага:
    Ще трохи покидавши вирішили трохи переміститись взявши МКДЖ. Спінінгіста як і вовка нога кормлять.
    Перші заброси проводка підсічка і ось несподіванка :фигасе: плотва.
    Зголодалась бідненька такого рака захавать хотіла :rjaka:
    Отримавши кілька покльовок витягую непоганого окуньчика.
    Після фотосесії та підписання акту амністії окунь був катапультований в рідну стихію.
    Вирішили на цьому закінчити рибалку вирушаємо до машин. Прийшовши до мосту були вражені
    кількістю людей, зустрівши ще кількох знайомих та дізнавшись, що тут повний "0" Вирушаю додому.
    ось така видалась рибалка.
    П.С. Всі приманки видно на фото.

123 КБ

1.191
    Рівне
    Компаньйони: Тарас Кватерчук
    Погода: доволі теплий день +14, але трохи сильний вітер 5-6 м/с північний та північно-східний. Тиск стабільний, трішки вищий норми 746 мм.рт.ст. Небо ясне, з маленькими білими хмаринками.
    Час ловлі: з 07:45 до 12:00.
    Місце: спочатку ми рибалили на одній калюжі, що знаходиться на Ювілейному, а потім перемістились на озера Басів Кут і рибалили там не далеко від дамби.
    Зловлено: Тарасом кілька толкових карасів, декілька плотиць. Я ж злапав теж плотвиць на тій калюжі, потім до несхочу натягав верховоди з озера і теж пару плотвиць. Всю рибку ми звісно випустили.
    Наживка: мотиль. Також я пробував бутерброд у вгляді хробак + мотиль.
    Прикормка: власного виробництва з додаванням рублений дощових хробаків і землі з кротовень.
    Снасті: пікер, вудка махалка

В цю квітневу теплу пору сидіти вдома — себе не любити. Не зважаючи на домашні клопоти і сотні справ, які потрібно зробити, я вибрався на рибу. Всі моє друзі з авто мене не підтримали, тому довелось обирати щось близеньке. Зідзвонившись з Тарасом прийняли рішення спочатку сходити на одну “калюжу”, а потім рушити на Басік. Скажу чесно, що цілий тиждень перед цим мені вже снився він — поплавок

Я зранечку взяв наготовлений рюкзак і пішов на маршрутку №39. Вона мене підвезла прямісінько до першої водойми, де вже сидів мій напарник. Він вже встиг злапати кількох карасів, але кльов по моєму приїзді як обрізало. Я неспішно собі розклався, замісив на тутешній земельці прикормочку, яку запопадливо зберігав всі ці зимові місяці в морозильнику. Трішки-трішки підкормив місце. І, як очікувалось, злапав плотвицю. Що цікаво, як пояснив мені Тарас, вода тут дуже холодна знизу, тому краще ловити в пів-води. Наші горе-сусіди взагалі ні однієї покльовки мабуть не бачили.

Тарас мучив-мучив ту свою мормишку в комишах, але так і не здобував клювань, тому він пішов вздовж периметра водойми шукати кращої долі. А я собі спокійненько споглядав на поплавок і про щось там мріяв. Клювання були, але дуже обережні. Не допомагав навіть повідок 0.1 і заміна насадки на однесенького мотилика. Мабуть виною такій поведінці риби був вітер, який почав дути о восьмій ранку з північної сторони. Цей же вітер почав створювати не приємну дрібну хвильку, брижі на воді. Мій поплавець в один грам стало поганенько видно, і дрібні поклівочки я мабуть і не реєстрував.

Як повернувся Тарас, то сказав, що риба якась неактивна і ховається. Ми ще спробували половити з півгодинки, я злапав пару плотвичок, а сусід на ЛМ карася. І ми прийняли рішення їхати на Басів Кут.

Попередньо зайшли до Тараса додому на смачнющий ранковий чай. А ще Тарас мені показав, яких карасів, він вже приносив додому цієї весни, чесно скажу, мені було важко втримати щелепу, щоб не випала.

Сіли на маршрутку №61 і вже за 15 хвилин були на місці. Людей просто море. Точне ціле озеро людей. Басівкутське озеро. Оскільки вітер дув з півночі, то традиційний пляж не був так сильно всипаний рибалками, адже там була така некисла хвиля, що приємно хлюпала об берег. В основному люди розмістились на дамбі і в районі солдатського пляжу.

Ми собі спокійно обійшли дамбу, і знайшли одне місце під якимось колючим деревом. Якраз десь в тому районі влітку закінчують рости лілії, тому місце видалось мені не поганим, не зважаючи на те, що рибалити довелось прямо під вітками того дерева. Я там і осів. А Тарас, як завжди, пішов шукати рибу зі своєю мормишкою.

Спочатку я розклав шести метрову махалку і по-трохи почав виманювати рибку по-ближче до берегу, щоб потім перейти на чотирьох метрову. Це мені успішно вдалось і рибалити стало легше.

Клювала, як ви вже дорогі мої читачі мабуть здогадалися, верховодка. Клювала вона на все і у всіх: манка, хробаки, опариші, тісто, мотиль. Взагалі, оце з першими дійсно теплими днями в квітні, ця риба масово підходить до берегів нашого міського озера і рибалки товчуть її відрами пластиковими бутилками. Я не жартую, наливають пів-пляшки води і кидають тули крізь горялнку рибу. Оскільки ні котів, ні голодаючих у мене вдома немає, то на відміну від іншу я ту всю рибку з задоволенням відпускав назад, в рідну стихію.

Щоб якось урізноманітнити відпочинок я прикормив місце моєю фірмовою прикормкою. Не знаю, чи саме це дало ефект, але мені почала попадатись і плотва. Вона теж клювала лише у пів-води і ближче до поверхні. Всі сусіди ловили майже виключно верховодку. Але я засік одного рибалку, якого ощасливив карась.

Добряче натішився я вудкою, стягнув рибу в потрібне мені місце, витягав максимум за 3 хвилини після закидання… І це мені набридло Тим більше, що плотва була дрібна.

Я склав махалку, і дістав свій улюблений пікерок. Швиденько привів зброю у бойове положення, оснастив легенькою годівницею на 15 грам і поставив гачечок камасан №16. Спочатку наживив двома мотиликами, закинув метрів за 35. Потім кількість мотилів варіював.

Клювання не заставило себе довго чекати. Вам мабуть і не передати, як це воно: бачити вершинку, що передає всі дотики риби. Я цього чекав пів-року, і нарешті дочекався. Впевнена потяжка і я підсікаю. Відчуваю на тій стороні серйозний супротив, грам на 400, а то й на 450!

Мені вдалось протягнути рибу лише з десяток метрів і схід. Еееех! Басік-Басік!

Після цього клювання на фідер не були такими частими, тому я навіть експериментував з наживкою і ставив бутерброд. Але особливого результату це не дало. Клювала якась дрібна риба. Врешті-решт я виловив кілька плотвиць, і одну верховодку. Правда жирну, як оселедець.

Правда у мене було ще одне залікове клювання з впевненим згинанням вершинки, але супротивнику вдалось зайти в зілля на дні(як ви пам’ятаєте я вище написав, що ловив на границі лілій) і там щасливо для себе заплутавши снасть зійти. Не знаю, що то було і чи дійсно щось крупніше, бо сталось все за лічені секунди.

Отож, вдосталь натішившись весняним кльовом ми відвівши повністю душу спокійно поїхали додому. Наостанок я попросив напарника сфоткати мене на фоні нашого міського озера.

Вітаю всіх зі справжньою весною і дійсно теплими днями. Величезні улови вже не за горами!

Джерело інформації

• Нравится Нравится x 14
  9. 77dima

Возраст:
    21-05-2013 Басівкут (річка зі сторони Нового Двора). По дорозі додому з роботи заїхав на годину. На мікроджиг мав кілька невнятних тичків і в результаті обкушений хвіст у worma. Покупав кілька придбаних за зиму воблерів - результат ОП. В кінці рибалки захотілось трохи потвічить - в коробці знайшов старого, але майже некупаного Winnerа. І ось він, нарешті перший окунь на проводку твіч у цьому сезоні.
    Більше покльовок не було...

• Нравится Нравится x 11
  10. 77dima

Возраст:
    23-05-2013 Басівкут (річка зі сторони Нового Двора). Заїхав по дорозі на Рівне подивитись, що ловлять.
    На березі лише одна вантажівка з водієм і три пасажира на березі грають в карти. Під вербою пришвартована гарненька синя пластикова лодка. Я вирішив що це рибоохорона, але все таки дзвоню на "базу" щоб перевірити 63-39-32. В Рівненській Рибоохороні мені повідомили, що в Новому Дворі лодка не їхня, але на жаль інспектори усі на виїзді. Роблю фото держномера вантажівки "рибаків"(7235РВО) і йду вздовж берега річки. Далі також цікаві знахідки:
    1. Кульок риби на вигляд кілограм 10-15, гарно завязаний але вже смердить і весь в мухах (мабуть вночі забули "рибацюги").
    2. Кілок з куском сітки-путанки (ймовірно ним припальовувалась сітка).
    3. Підсака з деревяним держаком біля трьох метрів.
    Поїхав у справах, через дві години заїхав знову у Новий Двір перевірити наявніст рибаків на лодці.
    Вантажівка 7235РВО на тому ж місці, а хлопці лодкою бовтаються в камишах по річці. Знову телефоную в рибоохорону - обіцяють когось прислати.
    Чекаю годину - ніхто з інспекторів так і не приїхав. По течії з річки почало виносити дохлу плотву і окунів. Може це і не повязано з плаванням "рибаків" по річці, однак такий збіг навидить на неприємні думки.