Платник Бочаныця, Гощанский р-н

Тема в разделе 'Рыбалка в Ровенской области', создана пользователем Boroda, 5 дек 2007.

1. Boroda

Boroda Рыболов

994
    3.018
    А вот и «Монстро»
    1. – со «стандартным» своим сородичем.
    2. – на взвешивании.
    3. – звыняйте, но о том чтобы померить его, вспомнил :стыдно:, когда уже выпотрошил.
    4. – «хвостяра»

• Нравится Нравится x 16

2. tuner

tuner гость Временно заблокирован

Был в Бочанице на острове,понарвилось очень . Условия созданы хорошие....и рыбу половить можно и отдохнуть. Правда тогда особо неклевало,пару карасей и окуньцов.

Вот тоже собираемся поехать,ждем что скажет знакомый,он раньше хочет поехать на розведку.

• Нравится Нравится x 7
  3. stal1n

Возраст:
    НАРЕШТІ побував у цьому році в Бочаниці http://i051.radikal.ru/1005/90/70e554ea0105.gif , провів там добу
    при приїзді мали намір закріпитись на березі, але охоронець переконав нас краще сісти на острові
    я заняв 25 пірс, мій напарник 24

десь о восьмій вечора вже зайняли місця
    поспіхом розклав новеньку вудку і закинув на мастирку, а сам почав готувати прикормку. Дивлюсь а поплавочок легенько смикається, але до впевненого "повело!" діло не доходить. Декілька разів перезакинув, але це нічого не дало: ті самі подьоргування. Тоді вирішую, щоб мене не відволікіла ця дрібнота ставлю на гачок(Kamasan B983 №14) одну кукурузку "Премія". Лише поплавок встає як відразу починається впевнене клювання і веде в комиші. Я як завжди споійкно і впевнено майже без підсікання дістаю вудку на себе... І тут моя новесенька вудка згинається як веселка, мене всього різко тяне з пірса, я щось намагаюсь зробити і БЗДИНЬ, щось порвалось і ковазаючий поплавок за 17 гривнів плаває у воді. Лізу у воду за поплавком, знову ставлю на вудку, підбиаю грузик, в'яжу повідок. Налаштувавши глубину й огрузочку попплавця, все готово. Знову наживляю кукурузку і кидаю в теж місце. Тільки поплавець стає як відразу починає йти в камиш! Тяну вудку на себе, починає тріщати фрикнціон на катушці, намагаюсь грати фіркціоном і не дати рибі зайти в камиші, але це мені погано вдається і знову БЗДИНЬ. Знову поліз у воду за поплапочком :)
    Оскільки такої великої риби ще в житті на вудку не ловив, тому навіть приблизно не знаю якої вона була ваги...
    Більше на кукурузу того вечора не клювало, ми розклали всі снасті і позакормлювали місця. По класиці бочаницького кльова перша риба першого дня - окунь, попапвся на фідер. Ще до настання темноти я зловив одного чи двух карасиків на фідер.
    Вночі ми смажили шашлички і вели задушевні рибацькі бесіди, кльов був повністю відсутнім.
    Прокинувшись вдосвітая перезакинув всі снасті і потрошки почала покльовувати плотвичка на фідери
    РАПТОВО почав верещати той самий фрикціон на поплавцевій вудці, закинуто було на кукурзку. Цього разу риба була значно меншою, але все рівно дуже сильною. Проблема в тому що поряд є камиш і якщо риба потрапить туди шансів її витягнути немає. Прибіг мій колега і ми впрвано затянули карпика в підсак
    Після цього кльов був вялим і лише в годині о десятій ранку я нащупав фідером якесь місце де почав брати регулярно карась. Клював раз в хвилин 15, але весь риб хороший і гідний. Десь риби три непогані екземпляри у мене зійшли ще у воді і риби з дві не зміг завести у підсак.
    Коли телефонував охоронцю, отримав інформацію що ловиться карась на манку і хробака, на ділі виявилось, що на манку не бере взагалі, на хробака я зловив 4 окуня, одного йорша-велетня грам на 80 і 2 карася, всі інші карасі ловились на опариша. Прикормку застосовував саморобну
    загальний результат 7.7 кг, але у мого напарника у заліку було всього-навсього карасів 5, і всі невеличкі http://s003.radikal.ru/i204/1005/14/1322656ae5a2.gif . У інших рибаків на острові резуальтати теж якісь були погані.
    А для мене це була супер рибалка, всім ні хвоста ні луски http://s59.radikal.ru/i164/1005/b5/593fd1ef88d5.gif

P.S. після мене пірс номер 25 зайняв чоловік, який вже неодноразово на тому місці ловив виключно карпів, я сьогодні телефонував десь в 11 ранку, чи зловив він щось. Відповідь - повний нуль, сьогодні кльов відсутній

УПС, не там написав, модератори перенесіть будь ласка в тему про Бочаницю
    дякую

• Нравится Нравится x 17
  4. stal1n

Возраст:
    На цих вихідних мав рибалити в Грушвиці, мене запросив знайомий, але чомусь у нього щось не склалось і в останній день перед рибалкою я був сильно накручений тому зателефонував свому другу Сергію з пропозицією десь порибалити. Таке враження, що він тільки ждав мого дзвінка і з радістю погодився
    Прийняли рішення рибалити з ночівлею і податися на новий ставок, я запропонував Грем'яче.

Коли ми туди прибули виявилось, що вночі ловити категорично заборонено. Пробували домовитись з хазяїном, але це вивився дуже специфічний чоловік, розмовляти з ним взагалі важко. Про що говориьт той факт, що на запитання: "як до Вас можна звертатись, яке Ваше ім'я?" він почав городити невідомо що 5 хвилин і імені так і не назвав. Застеріг: на донки ловити не можна, линка не брати, карпів до кілограма відпускати, ловити не більше як на три вудки, отут і отам нів'якому разі не сідати.
    У Грем'ячому біля верб сидів рибалка, у активі якого з 11 ранку було аж 4 карасі кожен по 50 грам. Наспілкувавшсь з дивакуватим хазяїном і побачивши такий улов ми вирішили поїхати туди, де нам будуть раді і ніяких обмежень немає - в Бочаницю.

Прибувши на місце мій напарник вирішив бути поближче до машини і сів на восьмому пірсі, а я пішов на 14. Охоронець Іван завіз дві мої оснастки з горохом на метрів 100 від берега човном і гарненько все там прикормив. Поки я розклав вудки і фідер стало геть темно.. Посидівши з півтори годинки над незворшуними снастями я зрозумів, що як завжди в Бочаниці кльову вночі не буде. Пішов до свого напарника і яке було моє здивувавння, коли він показав свій садок: в активі вже бовтались три карасика, на моїх очах ще були клювання. Ловив він на вудку, наживка - мастирка. Світив ліхтариком на поплавки, ще він закинув фідер, який мовчав...
    Я пішов спати в машину...
    На пірсі номер 7 відпочивали хлопці з дівчатами, пили горілку і купались, робили багато шуму. Як потім розповідва напарник - займались коханням прямо на пірсі дівчата ахкали на весь острів
    Зранку ще коли було темно я пішов на своє місце, все ще раз прикормив і почав чекати. Почало світати, дивлюсь, а на моєму спінінгу(той, що завіз на човні Іван) немає нятг лески, я почав ігом витягувати, риба пішла в берег і сторону. Витягував леску катушкою типу "Невська" хвилин три аж поки відчув - риба є! Це виявився карась на 550 грам.
    Після цього зловив ще одного карасика на кукурузку і все заглохло

Мої сусіди на 15 і 16 пірсах теж не бачили покльовок і змотались додому о восьмій ранку. О годині девятій почала клюювати ипленька плотва на фідер.
    Від скуки закинув два спутніка з мастиркою, як виявилось безтолку.
    Іноді клювало на вудки на кукурузку, але в більшості випадків риба умудрялась запутувати снасті в камишах, тому довелось разів з п'ять лазити у воду. Це було спасінням в таку спеку.
    Почав експеремнтувати з наживкою і це дало результат: хробак+окуклений опариш+опариш+кукурузка принесла польовку дебелого карася. Розклав ще один фідер наживив цим блюдом і через 15 хвилин отримав карася. До кінця рибалки так і ловив. Одна рибина в 20 хвилин.

Мій колега зловив десь 30 карасів, всі невеликого розміру, я вісім. 10 карасів він не зміг дістати з води бо ровтикав дома підсак. Не забувайте підсак вирушаючи на острій в Бочаницю, буде дуже непереливки пірси високо над водою, дістати більш менш нормального карася на пірс перетворюється на муку.
    Вага його улову 5 кілограм, мого - 3

• Нравится Нравится x 27
  5. stal1n

Возраст:
    Сьомого серпня, у суботу, були на рибалці у Бочаниці.
    Заздалегідь замовлені сьомий і восьмий пірси були чомусь зайняті, тому мені довелось сісти на шостий, Сергій пішов на шістнадцятий, а брат з другом Степаном розвернулись на дев’ятнадцятому.
    Зранку погода була похмурою, дув сильний південно-східний вітер. Через цей вітер на місці де я ловив постійно була висока хвиля, поплавки тонули у ній з антенами, фідерні кінчики постійно згинались через натиск води на жилку. Клювання довго не було, як у мене так і рибалок на сусідніх пірсах. В годині о сьомій на фідер вчепився окунець, потім ще один. На восьмому пірсі чоловік почав тягати карасиків пікером(чи легеньким фідером), кидав на відстань до 15 метрів, за камиш. Нарешті і мені попався карасик, розміром з долоньку. Десь о годині восьмій спрацював спутнік на мастирку і я дістав карася-красеня. Так і клювало – раз в годину, але риба була на ладоньку.
    Сусіди почали збиратись додому, я пішов снідати до друзів, заодно взнати як з кльовом там. Як виявилось, ситуація там була аналогічна моїй – зловлено по три рибки. При чому у Сергія у заліку були лише краснопірки. Він також мав клювання на кукурузку, але по класиці жанру обірвав снасть в комишах. Повернувшись назад у мене нічого не змінилось ;(
    Почало виглядати сонечко, від «нічогороботи» мене зморило на сон. Незнаю скільки я проспав, але коли проснувся вже було геть жарко, витягнув карасика, який сидів на фідері і побачив, що вудку на якій була кукурузка затягло в комиші, озброївшись підсаком пішов у заплив, але марно – гачок було відірвано.
    Минула година чекання на покльовку і я вирішив, що потрібно кардинально щось змінювати. Зібрав усі свої речі, повитягав вудки і пішов до Сергія на пірс. Як виявилось, він непогано тягав карасів. Ловилось у нього лише на фідер, в якості насадки він накручував тісто: манка+мука. Я теж закинув фідера з цією насадкою і отримав клювання. Клювало раз в двадцять хвилин, але непогані карасі. Також ми з Сергієм закинули вудки з кукурузкою поміж комишу. Так і ловили фідерами на тісто до кінця рибалки.
    Я закинув спутнік з мастикою під кутом в 45 градусів вліво від пірсу, недалеко від камиша і він постійно приносив по невеликому карасику. На гачках був пінопласт жовтого кольору.
    Десь о сьомій вечора я отримав клювання на кукурузку. Поплавець легенько пішов під воду, потім показався назад і легесенько, поступово набираючи хід поплив вліво. Я взяв вудку в руки і натягнув леску. Риба попливла від пірсу, я під натяжкою подавав їй жилку, намагався хоч трохи зупинити, але це нічого не давало – сунуло як паровоз. Раптово жилка провисла, я вибрав снасть, а там обірвано вище грузила. Дуже дивно, я не відчув такої великою натяжки, щоб стався обрив. Можливо це зацепилось за спинний плавник, або карп відкусив леску своїми горловим зубами, хз. Адреналіну отримав купу, руки трусились, що не міг намотати тісто :=). Через півгодини почало активно клювати на фідери, і кожен карась був більше трьохсот грам. Заробив клювання на фідер яке бачить у вісні кожен фідермен: ні з того, ні з сього вудилище з розгону зігнулось на 90 градусів у няпрямі до води! Я взяв у руки і відчув як приємно пре рибина, діставши виявилось, що це карась, вага 720 грамів. Причому, клюнув він на пучок з 10 опаришів. Після нього ще клюнув півкілограмовий карась теж на опариші.
    Стало темніти і ми почали збиратись додому..
    Сергій зловив 4 кг карасів, мій брат і Степан на двох взяли десь 2 кг некрупних карасиків, плотви і окунців. У них взагалі виявилось некльовне місце.
    Взагалі цей день був поганим для всіх рбалок на острові, о годині 12 я обійшов по перимитру всі пірси і у активі рибалок було по три карасі.
    Дуже добре, що я змінив місце лову, у Сергія на пірсі хвиль не було(протилежна сторона острову), тому видно було всі покльовки на фідер.Прийшов я туди з одним нормальним карасиком і пригорошньої мілкоти, а додому поїхав з чотирма кілограмами відбірнійшого карася!

681 КБ
    • Нравится Нравится x 27
  6. Konstantin

Konstantin гость Временно заблокирован

Вчера,в компании из трех человек,побывали в Бочаныце...

Начали от дамбы,но безклевье затавило нас хорошенько помататся по водоему.
    С третей лунки я поймал плотвицу около 100гр.,а потом вымучил несколько рыбок возле берега.Пройдя к острову я нашел хорошую лунку где поклевывали окушата.

Всем было реально тяжело и некомфортно.Давление падало,а мороз услилвался.

Вся рыба была поймана в 30-50см от дна и это навело меня на мысль о нехватке кислорода.Быстрым шагом перехожу назад к дамбе и начинаю бурить лунки, практичесски ,возле самого берега.Клев тут был заметно ярче:и окунек поклевывал,и толковая плотва,даже ротан.
    Ключик к водоему был подобран и оставалость только собирать урожай с лунок.Несмотря на мелкую глубину,рыба все равно стояла выше над дном,порой под самым льдом.
    Наловить мешок мне так и не удалось:) потому,что давление окончательно загубило клев,рыба впала в транс.

В уловах был окунь от 20- 90гр,плотва 90-130гр,ротан до 100гр.

Если кто хочет завтра поехать,то клевало правее и немного левее от действующего слива,а так же возле нерабочего слива.Если идти вправую сторону еще дальше,то там у меня поклевок не было.Можно пойти и бурить возле камыша вокруг острова.На крайняк,есть бровочка в метрах 20-30 от берега возле той же дамбы,то можно и там попробовать.Поклевки,в основном,на подъеме с нерезкой низкочастотной игрой.

97,2 КБ

Vlad Amator Рыболов

4.477
    Возраст:
    В воскресенье с двумя друзьями побывали в Бочанице. Цель поездки больше отдых (шашлык, башлык), чем рыбалка, но и снасти с собой захватили. На месте были утром, тепло и штиль. Благодать.
    Приятно удивил хозяин и охрана. Вежливы, подсказывают где лучше сесть если хотим порыбачить, на что клевало и где в предидущие дни. По словам хозяина, в субботу народ ловил и карася и карпа...
    Оборудованы пирсы, навесы, мангалы, урны. Для отдыха самое то, на таких платниках не был... обычно водоем, и такса, а удобства создавай себе сам, правда я не рыбачил на "дорогих" платных ставах, там наверное тоже сервис. Но не взирая на наличие урн, наш народ умудряется набросать мусора по берегу, в воду... Обидно, но видимо персонал прилагает определенные силы к очистке береговой територии утром мусора не было, появился он к моменту нашего отъезда, думаю к следующему утру опять почистят, молодцы.
    Сидели на острове на 18 пирсе. Ловили на все :) На горох, на кукурузу, червя, опарыша, использовали и прикормку и мастырку, но карпа мы не соблазнили... Как всегда он брал вчера, а не сегодня. У рыболовов по берегу поимки крупного экземпляра замечено не было, но и карпятников серьезных в воскресенье я не видел, больше было таких как мы отдыхающих плюс удочки ;)
    Но все же нам удалось наловить неплохих карасей: особи от 300 гр до килограмма весом, ершей, плотвы и окушков.
    По словам хозяина, в водоеме рыба есть разная, карп, карась, амур, много мелкого окуня, плотва, запущена щука, судак, сом. Учитывая, что ставок вроде как спускать нельзя, грозит затоплением селу, то популяции рыб и размеры должны расти, удочками их не выловишь, да и сетями вряд ли хозяин все выгребет если надумает рыбу пустить в продажу. Так что ставочек мне показался интресным и переспективным.
    По процессу рыбалки. Из мелочи на червя стабильно клевал окунь и ерш, пришлось червя заменить на опарыша, поклевки стали реже, но уже попадалась мерная плотва и карась приятного размера, который давал возможность получить кайф при вываживании. На горох было две нереализованных поклевки, кукуруза молчала. Карп кушать не хотел или мы его ловить не умеем :)
    Получил полный релакс и море удовольствия. Улов у нас троих приблизительно одинаков килограмма 2 или чуть больше карася, по пару окунчиков плотвиц и ершей, сфоткал садок товарища, свою рыбу вынужден чистить на водоеме, иначе жена домой не пустит ;), поэтому фотографировать потрошенного и чищеного карася не счел возможным. (Вся рыба перед чисткой была умервшлена из морально-этических соображений). Блин, цинично получилось :(
    Поеду туда еще обязательно. Фото дома прицеплю, пока только отчет...
    Анонсированные фото: дорга на отдых, уловы, пирс и жук :)

Всем НХНЧ!

450
    912
    Ровно
    Хозяин вам тупо нагнав. Ставок дійсно не можна спускати, бо ще резервне водосховище, але вони його таки спускали. Стабільно стоїть до 3км сітки, нічого крупного там немає, рибаків немає по причині відсутності риби. НАвіть в нерест вони сітку не знімають і завжди можна купити у них рибу. Карпятникам спортсменам там робити зовсім нічого, щуки та таку акваторію стільки, що за 10 років вона тільки в сітку і попадала...пару разів. Окуня там завжди було море. Я памятаю часи коли там не було де сісти в вихідний день, а на 1!!! поплавчангку я брав за ранок до 5 кг карася-карпа.
    Їхати 50 км, за місце в "бєсєдкє" беруть 15 грн з людини, Козлин дешевше в 2 рази і ближче ) - це якщо ви їдете не рибу ловить.
    ИМХО, похерили водойму.

10. shalun_99

shalun_99 гость Временно заблокирован

Повага!
    Водойма для просто - побухать! Образливо, потенціал - на 1000%, а толку - 0. Риб був і доречі є, але через перегородженість там немає чого робити. Хіба тільки...(читай перше речення).