ОтчетыСпиннингФидерНахлыстПоплавокМорскаяБарахолкаРеклама
  1. Рекомендуем вам ознакомится с кратким путеводителем по форуму

Самодельные вертушки

  1.  
    AndruXa

    AndruXa Рыболов

    Сообщения:
    117
    Адрес:
    Николаевская обл.
    Рейтинг:
    591
    Возраст:
    Я лепестки делал из гильзы 12 калибра, как по мне в самый раз для таких вертушек, был кусочек меди немного тоньше знакомый что дал говорил 0.4, а латунь 0.5 так вот с ними и меньше хлопот было, если сильно толстый метал на лепестке тоже не есть гуд. Тела тоже крутил с медной проволки, некоторые с нахлыстовой фурнитуры, хомутики еще делал так: тонкую латунь обжимаеш на гвоздике, вырезаеш нужный размер хомутика, а потом надфилем стачиваеш и получается типа мепсовских, но доволно хлопотно. Я заказывал себе на кабеласе дужки 0 размера (руб ведро) , качество не очень, но работают нормально- если дужка большая это тоже сказывается на игре, по крайней мере у меня при тестах было так, тоесть должна быть гармония. С лепестками игрался по ходу тестирования.
     
    • Нравится Нравится x 8
  2.  
    Valen

    Valen Рыболов

    Сообщения:
    309
    Рейтинг:
    2.109
    Ось склепав блешеньку, ідея І. Астанова.
    Одинарник + петелька з нержавійки + пелюстка з бляшанки + гвоздик з біжутерії + шматок вольфрамового електроду + лак для нігтів = чи то вертушка, чи то спінербейт :)
    завтра протестую
     

    Вложения:

    • IMG_1054.JPG
      IMG_1054.JPG
      Размер файла:
      56,7 КБ
      Просмотров:
      473
    • IMG_1056.JPG
      IMG_1056.JPG
      Размер файла:
      59,5 КБ
      Просмотров:
      497
    • Нравится Нравится x 15
  3.  
    Crank

    Crank Рыболов

    Сообщения:
    499
    Адрес:
    Винница
    Рейтинг:
    1.948
    Возраст:
    52
    Valen, відпишись обов*язково. Я їх зробив десь з десяток. І ручки теж пробував. І жодна не працювала нормально:buee:
     
    • Нравится Нравится x 1
  4.  
    Valen

    Valen Рыболов

    Сообщения:
    309
    Рейтинг:
    2.109
    Вдогонку попередньому посту про вертушки. Зрозумів я нарешті деякі основні принципи виготовлення вертушок 00-000, виявляється все не настільки складно, як уявлялось спочатку. Звучить трохи самовпевнено, але «дорогу осилит идущий». Нюансів ще дуже багато, але їх розуміння прийде з часом, якщо не набридне їх робити. :1042:
    Спробую сформулювати деякі принципи виготовлення, в моєму розумінні… Головне пелюстка, її розмір та форма (головне звичайно розуміння для чого вам потрібна вертушка і для яких умов і риби, але опускаємо теорію). Для мене було складно знайти матеріал для пелюстки, необхідної товщини. Тому задача моя перевернулась з ніг на голову – я шукав матеріал, а потім дивися яку блешню з неї можна виготовити, і для яких умов вона підійде.
    1. оптимальна товщина матеріалу пелюстки 0,3-0,5мм
    2. оптимальна форми для пелюстки – аглія, для більшої упористості малих вертушок
    3. якщо матеріал 0,5-0,9-1мм – виявляється такий теж підійде для малих вертушок (лонг 00 на фото), але форма його має бути близькою до комети або лонг (щоб при проводці не було сильного коливання вертушки), пелюстку сточити по товщині від хомутика, зробити нерівномірною по товщині. І такі вертушки краще використовувати на течії на знос (не ап. стрім)
    4. якщо матеріал 0,15-0,3 такий теж підійде для вертушок, але тут навпаки – форма аглія чи колорадо. Поверхню пелюстки зробити рифленою, див. на фото пелюстку вертушки Астанова. Краще для спокійної води.
    5. поверню пелюстки не шліфувати, тобто обробка лише наждачною, натирати пастою не потрібно, це негативно впливає на заведення вертушки. Ой не дарма Маньяк свої вертушки обстукує, Вьюнов креслить сітки, Леон робить рифленими
    6. Тіло пелюстки має бути інертним… За отвором під хомутик, мінімум тіла пелюстки.
    7. Тіло вертушки має відповідати по вазі пелюстці і бути такої форми щоб висячи у вертикальному положенні блешні, пелюстка опиралась на тіло та відходила від осі блешні на 5-10град. Якщо тіла немає ставимо відбійник для цієї задачі, див. фото переднеогруженної вертушки. Допомагає заведенню пелюстки
    8. Хомутик має відповідати пелюстці за розміром.
    9. Величезне значення має легкий хід хомутика при обертанні

    Пелюстки не підганяв під один шаблон, а робив як заманеться. Аглія 0 – для масштабу.:bm:
     

    Вложения:

    • IMG_1049.JPG
      IMG_1049.JPG
      Размер файла:
      69,3 КБ
      Просмотров:
      462
    • IMG_1069.JPG
      IMG_1069.JPG
      Размер файла:
      74,7 КБ
      Просмотров:
      575
    • IMG_1070.JPG
      IMG_1070.JPG
      Размер файла:
      62,7 КБ
      Просмотров:
      587
    • IMG_1042.JPG
      IMG_1042.JPG
      Размер файла:
      68,3 КБ
      Просмотров:
      470
    • IMG_1044.JPG
      IMG_1044.JPG
      Размер файла:
      65,7 КБ
      Просмотров:
      441
    • Нравится Нравится x 12
  5.  
    Egorich

    Egorich Рыболов

    Сообщения:
    69
    Адрес:
    Харьков
    Рейтинг:
    311
    По всем позициям согласен .Сказано, пока сам не попробуешь - не поймешь )
    Кроме цитаты ) Поверьте для красоты это -для КРАСОТЫ! У каждого есть фишка как это сделать легко.А смотрится товарно. Купите штамп для лепестков и станете производителем :-)
     
    • Нравится Нравится x 2
  6.  
    B.B.B.

    B.B.B. Форумчанин 80 уровня

    Сообщения:
    1.452
    Адрес:
    м. Луцьк
    Рейтинг:
    13.061
    Возраст:
    40
    Valen,
    Знаю, що питання дещо дивне, але спитаю. Валік, скільки приблизно часу займає виробництво однієї вертушки?
     
  7.  
    Valen

    Valen Рыболов

    Сообщения:
    309
    Рейтинг:
    2.109
    B.B.B., да питання... Зараз порахую. Зкрутити вертушку - не більше двох хвилин. Пелюстки роблю скопом, десь по 10-15 хв на одну, сердечники теж скопом - мабуть теж по 10-15хв на обточку шліфовку - виходить максимум 30хв.

    Egorich, ну не знаю Ігор, зробив пару з шліфовкою зеркального блиску - залипали частенько
     
    • Нравится Нравится x 5
  8.  
    Egorich

    Egorich Рыболов

    Сообщения:
    69
    Адрес:
    Харьков
    Рейтинг:
    311
    Валентин, честно удивлен. НУ не могу я поверить что шероховатость так влияет на сопротивление в воде. лады не будем спорить, я тут не могу с уверенностью ничего сказать )
     
  9.  
    Valen

    Valen Рыболов

    Сообщения:
    309
    Рейтинг:
    2.109
    Crank, протестував на двох рибалках, сьогодні та вчора. Працює :solnce2:
    Працює на рівномірній проводці, стабільно без збоїв. В воді йде у вертикальному положенні. Можна тягнути рівномірною, хвилею як спірнейбейт - окуня косить не гірше, а може й краще за вертушки 00.Холостих покльовок не має, бере чітко гак. Незацепляйки типу спінербейта - на гак ні разу не навішав жодної травинки. Правда коли все таки влазиш в кропивку забивається вузол обертання і потрібно його прочищати, таж проблема і у вертушок. Вага менше ніж вертушки і на моно 0,16 летіло метрів на 10-15 максимум.
    Після вчорашнього вдалого дебютування її, зробив ще одну і сьогодні облом - вчорашня працює нова ні. Правда причина була очевидною. Я зробив її з трохи довшим електродом, щоб важча була, і петелька для кріплення жилки піднялась майже до петельки гачка, гвоздик трохи тер об петлю - ось все, як наслідок не працює.
    А взагалі сподобались, і обов'язково зроблю ще декілька в різних розмірах.
    А до "ручки" я ще не дійшов :), хоча вже близько
     

    Вложения:

    • 1.jpg
      1.jpg
      Размер файла:
      91,9 КБ
      Просмотров:
      329
    • 2.jpg
      2.jpg
      Размер файла:
      129,3 КБ
      Просмотров:
      328
    • Нравится Нравится x 15
  10.  
    Crank

    Crank Рыболов

    Сообщения:
    499
    Адрес:
    Винница
    Рейтинг:
    1.948
    Возраст:
    52
    А мої ні:( Тобто пелюстка крутиться, а риб не вішається. А на меппси і маньячки вішається:( Зате непогано працюють саморобні спіннербейти:p Закінчу ремонт, викладу фото....:gimmefive2:
     
    • Нравится Нравится x 3
 



Поделиться этой страницей